tisdag 26 maj 2015

Sucha a long weak

Stressig planering

En såå lång vecka ligger framför mig. Jag har sluttentor i skolan samtidigt som jag måste flytta ut ur min lägenhet i Nacka och flyttar in till Bromma. Vilket ska bli jätteroligt när det väl är gjort, men just nu känns det bara stressigt.
Jag hoppas att jag jag lyckas planera in både några träningspass och lite lugna kvällar. Men det är högst osannolikt. Utan jag får nöja mig med alla de promenader som det kommer bli mellan flyttbilen och lägenheterna med händerna fulla med kartonger som motion istället.
Hoppas ni får en fantastisk vecka!

//A soo long week are ahead of me. I have final exams in school while I have to move out of my apartment in Nacka and move to Bromma. Which will be fantastic once it's done, but right now it just feels stressful.
I hope I can I manage to schedule both some workouts and some calm evenings. But it is highly unlikely. I will have to content myself with all the walking that it will be between the movingvan and the apartments with my hands full of cardboard boxes as exercise instead.
Hope you have a great week!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar