lördag 18 april 2015

Workout back time

Workout and healthy food

Idag har jag hunnit med både mycket motion och att fixat iordning många nyttiga måltider och snacks. I ett halvtaskigt regn väder tog jag en hurtig promenad. Vinden blåste längs strandpromenaden så pass mycket att vågorna skvalpade och det duggade i mitt ansikte, men jag var bestämd att jag skulle gå en promenad så då gjorde jag det också. Väl hemma gjorde jag något som jag aldrig har gjort förut pizza gjord på sötpotatis receptet fick jag HÄR ifrån. Helt otroligt gott! Men receptet måste ses över en aning för min del, den blev lite för lös. Efter det förberedde jag en smet chokolate chip cookies som jag sedan slängde in i ugnen efter dagens träningspass. Ryggpasset var hårt och tungt, precis som jag gillar det, men det lämnade min kille till att se helt färdig ut, haha.

Marklyft - 3 set, 10 reps
Pull ups med resårband - 4 set, 5 reps
Pulldowns i kabelmaskin - 3 drop set, 10 reptitionen på varje viktintervall
En arms rodd i hamner strength maskin - 3 set, 10 reps
Back extensions - 2 set, 15 reps
Lars drag - 3 set, 8 reps

Väl hemma framför spisen igen lagde jag in kakorna i ugnen, och nog blev dom faktiska!! Jag ska posta receptet senare, ha det underbart!


//Today I had time for both lots of exercise and to prepare some healthy meals and snacks. In a rainy weather, I took a brisk walk. The wind blew along the boardwalk so much that waves rippled and it was drizzling in my face, but I was determined that I would go for a walk so then I did it. Once home, I did something I've never done before pizza made with sweet potato recipe I got from here. Quite amazingly good! But the recipe must be revised slightly for my part, it was a little too loose. After that, I prepared Chocolate chip cookies, which I then threw it in the oven after today's workout. The back workout was hard and heavy, just as I like it, but it left my boyfriend to look completely finished, haha.


Back home again I set the cookies in the oven, and they became realy goog! I'll post the recipe later, have a wonderful day!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar