lördag 16 maj 2015

My latest snapchats

Cárdio, abs and cinnamon bun

Igår förmiddag gick jag en lång promenad med min pojkvän i blåsvädret. I mitten av promenaden stannade vi på en affär där vi handlade två stora bakverk, en NOCCO päron och en Vitamin Well grace. Som vi sedan smaskade på sittandes i lä frän blåsten av en fyr längs strandpromanden.
Efter en snabb lunch gick vi vidare till gymmet där jag körde ett kort träningspass för magen innan jag skulle hinna på ett tåg från Stockholm till Gävle. Jag kom iväg lite för sent hemifrån vilket gjorde att jag fick springa som en galning på Stockholms t-central, men lyckligtvis hann jag på tåget precis innan dörrarna stängdes. All cardio som jag har gjort på gymmet lönade sig haha!


//Yesterday morning I went for a long walk with my boyfriend in the windy weather. In the middle of the walk, we stopped at a shop where we bouth two great pastries, a Nocco pear and a Vitamin Well grace. Which we ate on while sitting in the shelter of the wind besides a lighthouse.
  After a quick lunch, we headed to the gym where I did a short workout for the abs before I could catch a train from Stockholm to Gävle. I came away a little too late from home, which meant that I had to run like a madman at the Stockholm t-central, but fortunately I got on the train just before the doors closed. All cardio as I have done in the gym paid off haha!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar