torsdag 7 maj 2015

Last weekend

Kryssning

Den föregående helgen fyllde min storebror år och vi firade det med en lyxig kryssning i Östersjön. Vi åkte ut på eftermiddagen på lördagen och började hela resan i restaurangavdelningen. En stor buffe där det fanns mängder av olika huvudrätter, efterrätter och olika förfriskningar till, vilket gjorde att det kändes som att jag rullade ut från salongen. Vidare spenderades kvällen med dans och drinkar. Jag och min pojkvän dansade loss på dansgolvet och kom inte i säng förrän vid kl fyra på morgonen.

Men inte hindrade den sena kvällen oss från att ha en underbar söndag. Vi låg mestadels i polen och på soldäck, när vi inte såklart åt av frukost och lunch bufe'n. Och jag måste nog erkänna att jag hade lite ont i fötterna efter allt dansande och allt bus från kvällen.


//The previous weekend my big brother had his birthday, and we celebrate it with a luxury cruise in the Baltic. We went out in the afternoon on Saturday and began the journey in the restaurant department. A large buffet where there were lots of different main dishes, desserts and various refreshments, which meant that it felt like I rolled out of the salon. Furthermore we spent the evening with dancing and drinks. My boyfriend and I danced on the dance floor and did not come to bed until at four a clock in the morning. But the late evening did not prevent us from having a wonderful Sunday. We were mostly in the pool and on the sun deck, and of course we ate breakfast and lunch. And I must admit that I had some pain in my feet after all the dancing from the previous evening.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar